Sdílejte
Letní počasí svádí k popíjení, a tak každé léto výrobci alkoholických nápojů přijdou s novými letními drinky. To s sebou nese i pravidelnou dávku více či méně povedených marketingových kampaní. V posledních dnech zaujala svou kampaní hlavně likérka Rudolf Jelínek, jejíž nový likér z bezového květu se stal trnem v oku feministkám a přidruženým politicky korektním aktivistům.
Komentář
09.08.2018
Horké letní dny přímo svádí k tomu osvěžit se studeným drinkem. Toho jsou si moc dobře vědomi výrobci alkoholických nápojů, kteří každý rok vymýšlí nové příchutě a kombinace svých produktů a snaží se konzumenty přesvědčit, že právě jejich drink je drinkem letošního léta a je lepší nejen než drinky letošního léta od konkurence, ale i než všechny drinky let předešlých. K tomu pochopitelně patří marketingové kampaně, které mnohdy dokáží být poněkud bizarní.

Drink dle tradiční receptury údajně chutná ještě lépe, přidáte-li do něj pár slz politicky korektních aktivistů. (foto: Rudolf Jelínek)

Vizovická likérka Rudolf Jelínek pro tuto letní sezónu představila nový likér z bezového květu nazvaný Elixír z černého bezu. K jeho konzumaci pak likérka v marketingové kampani doporučuje smíchání s tonikem a plátkem citronu. Tento koktejl pak byl pojmenován Kozičky. Jistě už chápete, proč ač má drink za úkol ve vedrech zchladit, povedl se mu spíše opak v podobě rozdmýchání ohně na feministické střeše.
Nejen feministky, ale i různí příbuzní levicoví politicky korektní aktivisté, se dlouhodobě baví poukazováním na „závadnost" reklamy a tudíž nápoj z dvojsmyslným názvem nemohl ujít jejich pozornosti. Aby toho nebylo málo, konzumenti koktejlu na vybraných barech v rámci promoakce dostávají odznáček s nápisem Miluju kozičky, který si některé dívky pochutnávající si na kombinaci bezu a toniku nejenže připínají na hrudník, ale dokonce mají i tu drzost se s ním fotit na sociální sítě. A to je ve feministických kruzích víceméně ekvivalentem vyhlášení války.

Nehoráznost!!!

Facebook i Twitter byl zaplaven rozhořčenými příspěvky pobouřených levicových aktivistek a aktivistů, že Rudolf Jelínek se dopouští naprosté nehoráznosti a nechutná sexisticky cisheteropatriarchální kampaň by měla být zakázána, jak se mezi "liberály" sluší a patří. Kdyby k velkému smutku politicky korektní komunity neskončila pochybná pseudosoutěž Sexistické prasátečko, jistě by jelínkovské kozičky byly laureátem na zlatou medaili.
Petr Jirsák @PetrRockethschild
07.08.2018 16:16
Marketing level RUDOLF JELÍNEK a.s
V minulosti se podobně se zlou potázal pivovar Bernard, který si dovolil do kalendáře vedle svých piv umístit kreslené obrázky tzv. pinup girls. Vrcholem nekorektnosti pak bylo to, že vedle černého piva byla vyobrazena černoška. Internetoví konatelé dobra se okamžitě začali šikovat a vyzývat k bojkotu pivovaru, což pochopitelně nemělo žádný jiný efekt než krátkodobou vlnu hysterie na sociálních sítích. Na prodeji piva se tato antikampaň válečníků za sociální spravedlnost projevila tak, že se neprojevila nijak. Prostě další velké vítězství boje za dobro.
Honza Palička @HonzaPalicka
07.08.2018 14:32
R. Jelínek představil nový drink z bezu (nářečně z koziček). K tomu rozdává placky "Miluju kozičky", které si holky dávají na prsa. Politicky korektní levice z toho již má hysterický záchvat. Pochopitelně se ke mně ta kampaň nedostala oficiální cestou, ale přes kazatele mravnosti
Rudolf Jelínek se vydal stejnou cestou jako Bernard. Proč si platit marketéry za drahou kampaň na sociálních sítích, když ji mohou zadarmo obstarat ultrakorektní hysterici s několikanásobně vyššími dosahy, než jakých by se dosáhlo placenou reklamou? Značná číst lidí se o existenci nějakého drinku jménem kozičky nedozvěděla z oficiální kampaně ale právě z plejády virálně se šířících příspěvků, v nichž se někdo pobuřoval nad jeho existencí.
Závěrem pro neznalé moravských reálií – na Valašsku, odkud likérka Rudolf Jelínek pochází, se kozičky říká bezovým květům, tedy tomu, z čeho se likér vyrábí. Dvojsmyslné užití názvu je sice na úrovni vtipů z prvního stupně základní školy, ale co si budeme namlouvat, od kampaně na alkoholický nápoj asi nikdo neočekává nějaký intelektuální náboj a užívání připitomělého humoru v kampaních je v oboru zlatým standardem. A dokud budou marketéři mít k dispozici dostatečný počet užitečných idiotů, kteří se jim zadarmo postarají o co největší zásah podobně stupidních kampaní, nemají důvod dělat svou práci jinak.
Slovy klasika: Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat. Pokud chcete být dokonale politicky korektní, vyslyšte zoufalé volání, bojkotujte Rudolfa Jelínka a nemilujte kozičky (nebo toto stanovisko alespoň nevyjadřujte odznáčkem na hrudi). Jinak si pochopitelně pijte co chcete, třeba proto, že vám to chutná a nenechte se znechutit virtuálními arbitry správného názoru, kteří se vám snaží vnutit, že konzumace určitého produktu neodpovídá jejich mravním a etickým standardům.
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.
ROZUMÍM